środa, 2 lipca 2014

Oszlifuj brylantowe serduszko Toli


Kochani Blogerzy i Blogerki. To jest malutka Tola,która urodziła się z krytyczną wadą serca i rączki. Tola liczy na każde dobre serduszko, które przyczyni się do oszlifowania jej brylantowego serduszka. Pomóżcie proszę.
"Cześć! Jestem Tola. Moja mama mówi na mnie Diamencik. Jednak moje serduszko jest bardzo chore - dlatego bardziej brylantowe, trzeba je oszlifować aby pięknie błyszczało. Kiedy byłam u mamy w brzuszku Pani Doktor bardzo zmartwiła moich rodziców i całą rodzinę. Okazało się, że moje serduszko nie jest takie jak u zdrowych dzieci. Wydrukowała kartkę, na której były dziwne znaki: AP, TGA, VSD(JD) ja nie wiem co to znaczy, ale mama albo ciocia na pewno Wam wytłumaczą. Teraz jestem w szpitalu razem z mamą i tatą. Czekam aż zrobią mi wszystkie badania i przygotują do pierwszej operacji, podobno ma ich być więcej. Ja nie wiem co to operacja, ale bardzo się boję...
Jeśli chcą Państwo pomóc oszlifować nasz Diamencik podaję nr konta:
· na rachunek bankowy złotowy, PL 57 1160 2202 0000 0002 0905 3111 - tytuł/opis przelewu : ANATOLA KUBOWICZ
· wpłaty w Euro: PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272, SWIFT BIGBPLPW. ANATOLA KUBOWICZ
Więcej informacji o maleńkiej Toli znajdziecie Tutaj:
 Dziękuję Wam kochani w imieniu maleńkiej Toli 



3 komentarze:

  1. Bidunia...na taki cel zawsze warto wpłacić pieniążki, co chętnie uczynię. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne, cel szczytny - dobrze, że o tym napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o akcji, widziałam zdjęcia małej :( Serce pęka...

    OdpowiedzUsuń